Recept på elins varma choklad

Nu har jag, carl & ida varit ute och åkt pulka. Massa gupp och sånt haha. Så när vi kom in bjöd jag dem på varm choklad. Lite special, här är receptet:

Man behöver:
mjölk
oboy
polly
mashmallows
grädde
chokladsås

Gör såhär: blanda mjölk & oboy till en lagom stark choklad. Lägg på polly, mashmallows eller chokladsås eller alltihop. Värm i micron tills det blir lagom varmt & ta sedan på vispad grädde om du vill.

Jag brukar aldrig ta alla tillbehör, idag t ex hade vi polly & mashmallows hemma så det blev det.


 
bild från januari, bara mashmallows i då.

Superenkelt & himelskt gott!♥

Kommentarer
Hanna säger:

Svar: ja på sätt och vis så är han min, har honom på prov så tanken är att jag ska köpa honom :)

2010-03-01 | 18:54:04
Bloggadress: http://hangus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback