Lördagskvällen

Jag, Linnéa, Jennifer, Emma, Malin & Camilla var hos Julia igår kväll. Alla utom Emma sov där också, vi följde henne hem vid ett.

Vi hade jättekul & mysigt. Jag tog mer än 60 bilder men efter att ha kollat på dem tror jag att det är säkrast att inte lägga ut så många av dem om jag vill va levande imorgon med...


Jag & Jennifer. Som sagt hade de andra "matbordsbilderna" lite riskabla att lägga ut.. ;) Vi åt pizza & hade galet många skrattanfall!



EARTH HOUR. Vi släckte i hela huset & satt på övervåningen med massa ljus. Julia spelade på sin gitarr & vi satt och sjöng. Så mysigt har jag inte haft på länge!



Alla älskar Ben & Jerry. ♥



Koncentrerade? ;)

Bästa lördagen på länge, älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback