Göteborg 13-14 mars


(bilden är oseriös ;)) Jag och hanna tog tåget på lördagsförmiddagen.

vi mötte upp familjen & släkten för att äta lunch på en mongolsk restaurang. Det var som en buffé där man tog rå mat som de sedan stekte åt en. Lite udda men väldigt gott!


vi fick lite presenter på restaurangen, haha.

idag var det shopping! På förmiddagen med hanna & pappa, men pappa tröttnade på oss så det var bara jag och hanna på eftermiddagen ;)

espressohouse in my ♥

great helg även om den tog slut lite snabbt & tvärt!

Kommentarer
Jennifer säger:

Jag älskar kläderna :) Ja, jag måste alltid åka dit varje sommar. Älskar Varberg :) Tur du har som bor där då :P Vad tyckte du om Göteborg då? Min hemstad, nästan. :)

2010-03-19 | 16:09:46
Bloggadress: http://blackribbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback