god morgon!

fast jag har varit vaken ett tag nu, hade ställt alarm men litade inte riktigt på det så jag vaknade & kollade på klockan flera gånger mellan 7 och halv 9...

Nu har jag gjort mig i ordning lite smått (ska ändå duscha efter matchen) och nästan packat klart sakerna till matchen. Känner mig riktigt taggad & det känns faktiskt som att det kommer att gå bra idag!


jag just nu, med en tjock & mysig tröja som farmor har stickat.♥

i kväll ska jag iväg & fira Lisa, min kusin som fyller 16, grattis till henne!

Ett lycka till om matchen kanske? ;) Puss


Kommentarer
MÄRTHA säger:

Lycka till! Bua ska ni slå! <3

2010-03-06 | 10:54:28
Bloggadress: http://maatha.landen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback