5 - 5

Tyvärr. Men vi ägde slutet på matchen, vi var bäst. Men vi är inte vana vid att inte vinna så alla blev självklart sura, även jag... Matchen:

Första perioden: vi spelade helt kasst i början, bua gjorde 2-0 men vi kom ikapp lite & perioden slutade 2-1 till bua.

Andra perioden: Vi gjorde 2-2 och sen 2-3. Bua gör mål, 3-3. De gör mål igen, 4-3 till bua slutar perioden.
 
Tredje perioden: Sista perioden går ganska långsamt i början men sen gör vi (jag, hihi) 4-4 & sen ännu ett mål, 4-5 till oss! Vi fortsätter att spela lika bra men de får frislag framför mål & helt plötsligt blir det 5-5 & det är 13 sekunder kvar! Jag var väldigt nära att lägga mig ner på planen & skrika....

Så ja, matchen kunde gått bättre.... Jävla bua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback