summer feeling

Just nu känns det ungefär som de härliga dagarna i grakland förra året. Man är ute i solen hela dagen & sen framåt kvällen duschar man, smörjer in sig & gör sig fin för kvällen. Jag skulle kunna leva så hur länge som helst, I love it!

För idag har jag verkligen varit ute i solen hela dagen. Vi cyklade tillsammans hela sjuan i ca 45 minuter tills vi kom fram till grimeton. Där skulle vi egentligen gå på lite stationer men det var mest tvåor & treor från andra skolor som gjorde det så vi la oss på gräset & solade. Där låg vi typ hela dagen, så varmt var det!

När vi cyklat tillbaka till varberg åkte jag med malin till henne. Vi satt i hängmattan och åt smoothie & lite så.

Nu ska jag strax ta med mig nåra tjejer till stan för att köpa lite käk & sen ner till standen. Det är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback