slingat håret

Tjenis.

Nu har jag kommit hem från frisören där jag har fått håret fixat med lite ljusa slingor. Jag åkte dit direkt efter skolan, som förresten var sjukt chill. Vi städade klassrummen (jag, Emma & Malin roade oss med att läsa kladdet i provpärmarna när vi suddade dem), bytat till 8-ornas skåp & varit på simstadion. Dock badade jag inte.
Men tillbaka till håret. Måste säga att jag är väldigt nöjd & att det inte vill fastna på kort. Är det ok om det kommer upp med bilderna från avslutningen (IMORGON !?!?!? :D)? Bra, då säger vi så.

Nu har jag fastnat lite i en Paris-bok. Man måste ju vara lite påläst när man ska tll en storstad så att man inte missar något!




Later on ska jag fixa naglarna, stryka klänningen & hämta sminket hos pappa. Det luktar skolavslutning!

Kommentarer
malin säger:

ja guuuud så gott det luktar! :D <3

2010-06-14 | 20:53:36
Bloggadress: http://malinblennskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback