lyckad friluftsdag!

Gud vad rolig friluftsdagen har varit! Vädret har varit helt underbart (sol och 20-25 grader) och alla jätteglada. Hela min klass består av ett gäng vinnarskallar (även jag! haha) så alla var fokuserade på friidrotten. De flesta grenarna gick bra för min del, jag är nöjd i alla fall. Hela dagen avslutades med en stafett mellan de olika klasserna och skolorna. Vi slutade på en tredje plats av sex efter att ha vunnit tjejstafetten och kommit femma i killstafetten. Riktigt bra tycker jag!

Nu i eftermiddag har jag hjälpt malin att designa hennes nya blogg. Vi har självklart suttit ute i skuggan tills nu, de har börjat bli lite molnigt.

Får se om vädret håller sig såhär eller blir bättre så kommer jag cykla ivkäll, men inte om det regnar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback