härlig sommarhelg

Har inte prioreterat bloggen så högt de två senaste dagarna eftersom att det har varit otroligt fint väder. Men nu ska jag berätta lite kort om lördagen & söndagen och så blir det lite hederliga mobilbilder!

Lördag: Vaknade halv ett efter fredagens händelser & cyklade till pappa. Där spenderade jag resten av dagen delvis inne i rummet med spackelspade i handen & delvis ute i trädgården i bikini.
Efter grillning med familjen tog jag longboarden & Linnéa (hon cyklade) ner till hamnen där vi köpte glass, satt på piren & sen tog en runda längs hela strandpromenaden.

Söndag: Sålde aftonbladet först & stack sen ner till stranden med hanna. Vi låg där & stekte fram till lunch ungefär. Senare var jag med Camilla, Linnéa & Malin (som kommit hem från mallorca! :D). Vi satt & segade i malins trädgård.
Ikväll har det hänt lite galnare grejer!  Jag, samma tjejer som på eftermiddagen & emma träffades vid halv nio & styde cyklarna ut mot landet. Johan hade tältning i trädgården med typ samma killar som gästade oss på skolavslutningen så vi kände för att ge igen lite. Det blev riktigt trevligt med frisbeekastning (HAHA) & jordgubbspallning. Johan bor precis bredvid Vareborgs jordgubbsodling & vi gick självklart dit för att äta i landen. När några av de andra killarna som vart på kvantum såg oss där låtsades de att de var ägarna & skrek på oss. Fyfan va vi sprang alltså! hahahaha lättlurade man kan vara.. ;).














Imorgon börjar en ny vecka, men jag behöver egentligen bara hålla koll på söndagar (aftonbladet) & vecka 28 (Warbergslägret! :D). Uppdateringen kan bli lik denna helgens men prenumerera på bloglovin så behöver du inte tröttna på mig. Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback