galen dag

Just nu sitter jag hos Camilla. Vi har satt upp ett tält på lekplatsen här bredvid & väntar på att Emma & Linnéa ska komma så att vi kan börja grilla. Det är superhärligt väder & det kommer bli en toppen kväll/natt känner jag.

Det lite galna idag är att när Camilla & Linnéa hade varit hos mig en stund i eftermiddags bestämde vi oss för att cykla nertill Coop forum som öppnade idag. Där var det så otroligt mycket folk att det blev långa köer i kassorna. Folk runtom oss i kön skrattade åt oss. Det kanske inte var så konstigt eftersom att vi stod i kö i 1 timme & 20 minuter för att köpa en enda vattenmelon. Hahaha.

Sen åkte jag & camilla vidare till willys och köpte hamburgare & godis till ikväll, här skamysas totalt!

Lite bilder, några tagna av camilla, några av mig med camillas kamera.


Jag & Camilla fixade upp tältet alldeles själva!









Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback