en underbar midsommar i bilder

Vädret blev lite sämre med massa blåst igår, så det blev inget gärsgårdshoppande eller 7 blommor. Det ver lite synd tycker jag, men det kommer fler midsomrar. Annars hade vi otroligt mysigt, Emma, Linnéa, Camilla & jag.

Vi började med att handla mat på kvantum & cyklade sen hem till mig. När vi kommit dit tog vi med oss en sax & gick vidare till en mysig äng vi har alldeles bredvid mitt område. Där plockade vi stora buketter med blommor som vi sen gjorde kransar av. De blev riktigt fina faktiskt! Sen gjorde vi oss i ordning lite & lagade traditionell midsommarmat. Nypotatis, hemmagjorda biffar & gräslökssås blev det & vi lyckades riktigt bra. Som sagt blev det lite kallare sen så vi drog oss inåt & åt jordgubbar & glass i soffan istället.

Lite bilder både från dagen med familjen & kvällen.





byxdressen jag hade på mig är köpt i Paris!

Puss

Kommentarer
Johanna säger:

Galet snygg sån byxdress eller vad det heter du har:) <3

2010-06-27 | 16:49:31
Bloggadress: http://jonawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback