tar ut min ilska på bloggen....

Haha, nejdå. Ni behöver inte vara oroliga. Men jag kan berätta för er att jag är både irriterad och rastlös just nu. Jag håller på att rensa ut massa gamla saker och jag får lite damp över vissa saker.
Typ en poslinsgris. Vad ska jag ha den till? Jag kommer inte ha den framme, jag har heller inga minnen med den och ändå har jag sparat den. SLÄNG!
Eller en fickkniv. Jag la ner mina nästa obefintliga scoutdrömmar för 100 år sen. Jag har typ aldrig använt den, därför känns det lite onödigt att slänga den. Vad gör man? Ger den till lillasyrran! Lovar att hon har kul med den i typ fem minuter och sen sitter hon där om några år med samma problem som jag... Men hon har själv valt det.

Hahaha nu blev det visst en liten avagretion ändå... But I know you will survive.

Kommentarer
camilla säger:

ibland undrar man vf man har så mycket saker :)

2010-07-25 | 11:55:43
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback