Hp-marathon

Idag har jag bara sagat runt hemma, läst i en bok och vart allmänt tråkig. Men man måste ha sånna dagar också!
Nu för en stund sen kom jag hem efter ha vart ute en stund med några tjejer. Vi avslutade hos Julia där vi satt vid hennes matbord och åt upp deras taco-chips, busigt!

Känner att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte var min kamera är. Måste verkligen leta upp den, och min plånbok med. Hehe. Jag brukar alltid tappa bort mina saker i några dagar men jag hittar allt igen, så det känns inte nödvändigt att stressa upp sig.
Nu ska jag i alla fall sätta igång den tredje Harry Potter-filmen. Har litet hp-marathon uppdelat på några dagar! (fast det blir ett uppehåll imorgon då jag ska tälta med mina flickor, greeeeeeeeeeeat!)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback