fascination


God morgon!

Blev inte riktigt tid för någon bloggning igårkväll. Men vi tar det nu istället!
När mamma & de andra hämtade mig åkte vi till en strand i Kärradal, ett litet område norr om varberg. Jag hadealdrig varit där innan, men det var fint & mysigt.  Det blåste lite så det var inte jätteskönt att ligga & sola så jag spelade fotboll & lite strandtennis med Janne & Carl. Till sist var vi så svettiga & sandiga att vi var tvungna att slänga oss ut i vågorna, härligt!
När vi sen kom hem duschade jag & cyklade sen till Linnéa. Vi spenderade kvällen där med Alfapet, spotify, facebook & wii. Mysmys.

Jag har inga speciella planer för dagen. Jennifer & Linnéa frågade om jag vill med till stan, men jag tror att jag skippar det. Men herregud, vad är det med mig?! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback