8 januari

oj vad en dag kan gå snabbt!

Jag, hanna & Lisa ( min kusin/kompis/systers bästa kompis) åkte med pappa till falkenberg i morse.
I falkenberg bor farmor & farfar.

Jättetrötta var vi när vi kom dit vid kvart i 8 i morse, vi började med att äta frukost med dem.
Sen efter det, som alltid när vi är hos farmor och farfar spelade vi spel. Det bara blir så och det är väldigt kul!
sen hjälpte vi dem med deras dator & sen hade vi inget att göra.

Någon kom på att vi skulle sortera lådorna med målarböcker, teckningar och bokmärken som vi lekte med när vi var hos dem när vi var yngre, så det gjorde vi!

Högar med gamla målarböcker & teckningar av konstiga saker blev det! Jag hittade an teckning av en rosa flodhäst som jag tydligen har målat för många år sen. Det är så kul att titta bland gamla saker!

Och sen var det ju bokmärkerna. Det är kanske lite gammaldags men när vi var 5-9 år kanske hade vi jättekul med alla bokmärkerna. Alla hade varsin liten låda och ett album och massa fina bokmärken som vi bytte med varandra. Som vi skrattade när vi kollade på dem igen! Det kan inte ha varit jämna bytesaffärer för hanna hade 40 med barbie & lisa bara 21 haha. Och lisa hade 29 st likadana änglar medan jag och hanna bara hade varsin...

Och så var det små gubbar & gummor, de var inte fula men inte heller lika fina som de med  nalle puh. Jag hade typ 4 av varje av dem, och inte en enda med bamse. Det märks kanske vem som är yngst och hade minst att säga till om!? hahah men Idag har vi ordnat så att alla har några av varje :)


Jag glömde kameran i pappas bil så det blir inga bilder men hanna kanske har några, kolla länken syrran.

Nu har jag i alla fall kommit hem till pappa igen. Som ni kanske har märkt bor jag varannan vecka :P
Här har jag världens sötaste hund & lillebror som också är söt ibland ;) Dem har jag inte träffat på en vecka så nu ska jag mysa lite med dem. Senare ikväll tror jag att jag ska kolla på lets dance och se ifall det är någon kul med :)

ha det så bra!♥


Kommentarer
melissa säger:

taack!:)

2010-01-08 | 19:11:33
Bloggadress: http://puffochpaff.blogg.se/
Ine säger:

asbra är de ! :)

haha vi hade jätte roligt (:

2010-01-08 | 19:24:45
Bloggadress: http://watchcleant.blogg.se/
M O A S T Y L E ♥´ säger:

hehe okej, då gör jag det :D

2010-01-08 | 19:41:14
Bloggadress: http://moastyle.blogg.se/
melissa säger:

frågestund i bloggen! :D

2010-01-08 | 20:03:58
Bloggadress: http://puffochpaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback