tö & för tidig julklapp

Fatta att snön höll på att smälta hela dagen. Inte okej, nu får den faktiskt stanna till jul!

Efter skolan åkte jag med Linnéa hem. Vi pratade bort några timmar & fick också pluggat lite so. Blir ett hemskt prov på torsdag! Sen tillbaka till skolan på utvecklingssamtal. Det gick bra, tycker inte det är lika hemskt att alla tittar på en & tvingar en att prata längre. Har väl blivit mognare. ;)
Sen drog jag, hanna & pappa oss till intersport som hade julklappskväll. Där fick jag äntligen hittat den perfekta hjälmen & skidglasögonen. Men jag har glömt dem nu, jag har glömt dem, glömt dem... Inte! Helt otroligt snyggt blir det iaf.

Nu måste jag ta en lång dusch, känner mig som ett troll!

Kommentarer
Moa säger:

hej! asså om du har missat ett desperate housewives avsnitt var ser du det någonstans då? för på kanal 5 play kostar det ju! eller betalar du? :)

2010-12-08 | 17:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback