the first of December


I got my first piece of chocolate!

Idag har varit en bra dag. Utvecklingssamtalet blev inställt, min lärare var sjuk så det blir någon gång nästa vecka istället. Jag & Linnéa hängde med Julia hem & eftermiddagen spenderades i hennes crib. Jennifer ringde och frågade vad vi gjorde, Julia svarade "vi pluggar. Eller asså Linnéa sitter i min säng och läser Egoboost & jag och Elin sitter vid datorn...". Vårat sätt att plugga engelska dedära! Jaja pluggandet kan man alltid skjuta upp till morgondagen.. hehee.


Kommentarer
Juuuulia säger:

Det är så proffsen lär sej!

2010-12-02 | 19:49:41
Sara säger:

Hur gör du det glittret på bilderna ? :)

2010-12-05 | 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback