riktigt lyckad lucia

Luciatåget blev verkligen jättebra & vi fick höra av många att det var det bästa de sett på skolan. Så himla bra kanske vi inte var men ändå kul att höra!
Vi sjöng flera sånger hela klassen & mitt under "mer jul" på första föreställningen svimmade Oskar. Stackarn fick bli utsläpad av lärare & skolsyster medans vi andra försökte fortsätta sjunga. Sen sjöng jag, Malin, Camilla, Emma, Julia, Linnéa & Jennifer "tänd ett ljus". Det gick ganska bra, det var inte lika nervöst som man trodde.
Fast slutet var nog ändå bäst. Luciatåget gick ut (förutom tomtarna) och sen sattes "I got a feeling" på med hög volym & alla kom inspringande & kastade godis på vägen fram. Det kanske såg fail ut, vad vet jag, men kul var det iaf!

Min kära syster var där & tittade och jag tror hon knäppte av en del bilder som kommer lite senare. Först kan ni njuta lite av mina små tomtar som börjat fylla mitt rum. Random? Nääädå...






Som sagt luciabilder sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback