last day in school

Svar till loisa som undrade hur det gick med mina sockar: Den ena är klar & den andra har jag stickat ungefär 5 cm på. Den som är klar blev bra & jag hoppas att den andra hinner bli färdig innan vintern är slut.. ;)

Nu är alla lektioner för denna terminen avklarade & jag har lämnat skolgården för sista gången 2010. Det känns alldeles underbart! Men imorgon ska jag sjunga en väldig massa gånger & börjar bli lite nervös. Först är det på själva avslutningen i PS-aulan. Då ska jag & Julia sjunga "The rose" & jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Det är en riktigt svår låt!
Sen kl 18.00 ska jag sjunga på gudstjänsten som prästen fixat i kyrkan för att inte vi får vara där på avslutningen. Jag & nio andra tjejer ska sjunga "Mer Jul" & "En stjärna lyser så klar" & så ska jag, Julia M, Julia Ö & Amanda sjunga "välkommen hem". Ska faktiskt bli riktigt kul!

Nu måste jag sova (inte för att jag kommer kunna somna men ah).. God natt!

Kommentarer
Loisa säger:

Åh vad duktig du är :) Du borde ju få vara med i vår stickjunta :) Kul att ni ska sjunga, önskar jag kunde vara där och lyssna! Julafton kanske? hihi puss

2010-12-22 | 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback