memories - 2010

2010 har varit ett helt underbart år! När jag tänker tillbaka på detta fina år minns jag mest den härliga skolavslutningskvällen, parisresan, långa, varma dagar & kvällar på stranden, en traditionell midsommar, warbergslägret, grenå med malin, värmland med malin & linnea, stockholm med linnea, mysiga höstkvällar, konfalägret, ett guld lan & en vit december med lucia, juliga kvällar med tjejerna. Januari till maj minns jag inte mycket av, mer än bästa skidresan, en mysig shoppingdag i gbg med c & l, en del födelsedagsfester men annars mest plugg.

Här kommer några härliga bilder som får mig att längta både tillbaka & framåt mot 2011. Om 2010 var bäst, så kommer ändå 2011 bli 1000 gånger bättre!












Nu ser vi till att ha den absolut bästa kvällen & bästa slutet på detta året, NU KÖÖÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback