dan före dan före dopparedan







Denna dagen har tillbringats hos mormor där vi har mysit & åkt spark. Det var otroligt fint ute (som ni ser på bilderna) och allt var väldigt mysigt. Har inte varit hos mormor på väldigt länge & det var kul att träffa henne.
När vi hade kommit hem från mormor åkte jag direkt till SWC & spelade match mot warbergs p96. Det var väldigt kul även om vi blev lite ägda.. Haha de vann med 11-9 fast vi hade värsta handikappet som gav oss 3 mål per mål.. Hehe ni kanske inte fattar men egentligen blev det 11-3. Men helt utklassade blev vi faktiskt inte, så det var ju kul! ;)

Igår blev det jullov & det var ju himla underbart! Det gick helt okej att sjunga både på förmiddagen på avslutningen & i kyrkan på kvällen. Efter avslutningen på dagen var jag & tjejerna hos Emma & spelade poker & myste. Efter kyrkan på kvällen åt vi gröt & firade jullovet hos Camilla. Underbar start på lovet! Btw så blev jag väldigt nöjd med mina första betyg! :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback