all I want for christmas

Imorgon är den här, dagen alla väntat på så länge, julafton. Nähä? tänker ni & funderar lite, jag tror jag har hört det någon annan stans? Kan nog stämma för jag har läst det på facebook ca 1000 gånger & på samma människors bloggar ett antal gånger också.
Men ändå, hur många gånger man än hör det blir man lika glad varje gång. Inte bara för julklapparna utan också för den mysiga känslan med alla glada människor.

Min dag imorgon kommer att se ut såhär ungefär:

Vakna hos pappa & äta grötfrukost framför brasan,
Åka till kusinen med familj, äta lunch med dem & farmor och farfar, titta på Kalle Anka & träffa tomten.
Åka till mamma på kvällen för en tomteträff till & julmiddag med Jannes bror med familj.
Midnattsmässa i träslövs kyrka kl halv tolv med mina kära vänner, tror jag iaf.

Känner på mig att detta kommer bli The best Christmas ever!

God Jul mina älskade bloggläsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback