ofrivillig paus

det skulle man kunna kalla det jag har haft i helgen. Inget internet har vi haft här hos mamma, fast nu har vi ett litet mobilt som jag kan låna en kort stund, tack och lov!

Jag har gjort massa kul i helgen, alltså verkligen tagit vara på alla lediga timmar. Jag har äntligen fått min nya mobil (på den har jag kunnat kolla facebook och bloggar men att blogga funkar inte :o, någon som har tips; komentera gärna!). Och så har jag varit på stan, var hos malin igår kväll och hade väldigt kul!
Idag blev det inget aftonbladet för tidningarna kom inte. 5-8 timmars försening var det visst & ingen köper tidningar på eftermiddagen så jag sket i alltihop. Åkte till stan med julia istället. Där inhandlades ett par jeans, en tröja och så hittade jag en supersnygg höstjacka som mamma ska köpa till mig imorgon. Totally love at the first sight!

Nu måste jag visst lämna ifrån mig internetet igen, får bara hoppas att jag kan blogga mer i veckan! Och så ska jag försöka fixa så att jag kan blogga från mobilen med.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback