lever livet

Uppe tidigt idag & är inte trött! Tog en dusch precis när jag hade vaknat så nu känner jag mig som en ny människa. Ska om en stund iväg på ansiktsbehandling som jag fick av mamma i födelsedagspresent, har aldrig fått beställt någon tid innan. Men det ska bli skönt iaf!
Efter det ska jag hem en snabbis hit till mamma och packa lite till värmland (blev inte gjort igår hehehee) innan jag åker vidare till huset för lunch och lite städning i mitt nya rum. Sen måste jag på något sätt få mina saker till pappa, men hur är en oskriven histora...



Jag saknar min Julia!!! Du har varit borta alldeles för mycket i sommar, kom hem! ♥

Kommentarer
Du vet(: säger:

Miss u to babe;( :*

2010-08-13 | 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback