last day

10 veckor. 2 sekunder. Samma sak?

Hela lovet har gått! Det har känts långt när man tänker tillbaka, men ändå har det flygit förbi supersnabbt. Imorgon blir det första dagen i åttan. Lite spännande det med, men jag hade gärna avstått om jag valde mellan sommarlov och det. Vem skulle inte?

Idag började jag dagen med att sälja aftonbladet i ösregn & sen städade jag rummet. Min mest effektiva förmiddag på länge faktist. I eftermiddag har jag njutit fullt ut av ledigheten med alla tjejerna, både hemma hos mig och ute. Solen kom faktiskt fram runt fem.

Nu ska jag göra massa nödvändiga saker som är tvungna om man ska känna sig fräsch första skoldagen. Kanske tvätta håret, får se lite hur det blir när jag tar ur tofsen ;).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback