godmorgon fixardag!

Idag ska mycket bli gjort och jag hade planerat att gå upp tidigt. Det gick lika bra som det brukar när jag planerar det. Jag låg och tänkte på hur mycket jag måste hinna med de kommande tre dagarna och mitt huvud sprack. Jag har liksom knappt haft något alls som jag varit tvungen att göra på hur länge som helst så när det kommer många saker samtidigt blir det jobbigt för lilla mig.
Men planerna för dagen är iaf sånna här:

• Packa lite mer i rummet (flyttar om två dagar, hjälp!?)
• Planera packning till värmland med Linnéa och Malin (mer om det senare!)
• Börja packa till värmland.

Låter kanske inte så mycket när man radar upp det sådär, men alla punkterna kommer ta sin tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback