flyger iväg

jag: Vad gjorde du på dagis idag, william?
William 2,5 år:
Vi var inte ute! Då flyger jag iväg!


Som ni kanske förstår blåser det väldigt mycket ute & jag har hört rykten om att det ska fortsätta tills på söndag, och de rykterna kom ifrån en vädersajt så de är nog ganska säkra.
Så vad gör man efter skolan en blåsig eftermiddag som denna?
- Tittar på film, såklart! Linnéa följde med mig hem i blåsten och efter lite mellanmål tittade vi på Harry Potter. Lika mysigt som alltid med det sällskapet & den filmen.

Nu ska jag bara vänta på att pappa ska bli klar med att natta William innan jag ska beställa en ny mobil! Jag har drömt lite smått om HTC Wildfire i över en månad & nu väntat i två veckor på att den ska komma i lager. För tillfället finns det fyra stycken på en sida som jag inte säger (tänk om någon av er kommer före? ;) och en av dem ska bli min!


snygging!



Kommentarer
Loisa säger:

dom e fina, htc alltså :) Jag fick en av min far när min gamla nokia blev stulen. kram

2010-08-26 | 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback