ensamhet

Visst lyckades jag få rubriken att låta ganska tragisk? Vädret är hemskt så därför känner jag mig lite seg. Visst kan det väl inte vara höst redan?

Igår var jag som sagt med malin på kvällen, vi var ute och gick, pratade och lite så. Det var mysigt.
Idag har jag först sålt aftonbladet och sen mest hållt mig inne för regnet. Passade fortfarande dippie så jag höll mig hemma hos pappa med en bok. Runt halv fem kom Linnéa som har varit på cup i helgen. Vi satt och pratade mest om det & även lite annat. När hon åkte vid halv sju kom mamma och hämtade mig. Nu, efter lite grejer på vägen, har jag äntligen fått lite mat i magen (hade inte ätit annat än en macka sen frukost...).

Imorgon ska jag fira min kära lilla syster som fyller år. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback