början

Första dagen i skolan var ganska okej, måste jag säga. Information, genomgång av schemat, teater & lekar blev det. Kul att träffa alla igen, men det blir ju inte samma sak när man redan vet vad alla gjort i sommar från facebook.. ;)
Nu är terminen påbörjad & jag kan inte riktigt se ljuset i tunneln, om ni fattar. 10 veckor kvar till höstlovet liksom! Men jag har ju i alla fall stockholm med Linnéa i september att se fram emot!
Efter skolan åkte jag & Julia med hem till Linnéa där vi rostade bröd & pratade i uterummet, riktigt mysigt! Jag har faktiskt längtat efter eftermiddagarna efter skolan, så länge man inte har läxor & prov då.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och träna lite styrketräning! Skulle sprungit innan, men vem känner för att ge sig ut när det regnar så? Jag gillar innebandyträningarna mycket mer, de måste börja på riktigt snart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback