PÅSKLOOOOOOV!

HÄRLIGT HÄRLIGT, nu är det äntligen påsklov! Det känns som att jag stressat sönder de senaste veckorna så nu ska jag bara ta det lugnt i två dagar & sen väntar norge & sen en innebandycup, varbergsspelen heter den.

Förmiddagen var som vanligt i skolan men på eftermiddagen åkte vi ner till pingstkyrkan & kollade på en vårkonsert som några från skolan gjort. Alla var jätteduktiga, särskillt i nian finns det många som sjunger bra så det är lite tråkigt att se slutar nu till sommaren.

Sen stack jag & hanna direkt in till stan & mötte upp mamma. Jag klagade på mitt gina-linne som jag köpte förra veckan men de fanns inga kvar så jag fick presentkort. Snyft, jag gillade det linnet jättemycket ju!

På stan köpte jag ett par jeansshorts & en bh också. Sen fikade vi på espresso house.♥

Nu ska jag iväg & träna och ta lagfoto. Jag hoppas tränarna kan maila lagfotot senare så att ni också kan få se det.


Mer om massa olika första aprilskämt i kväll, Håll ut! ;)

Kommentarer
mathilda säger:

okej, kul :D

jag ska ta de lugnt, har precis varit ute med en kompis :)

händer imorrn då ?

2010-04-01 | 20:07:01
Bloggadress: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback