fotboll, saft & ballerina

Har haft en underbar dag! Jag har inte varit inomhus på hela eftermiddagen, det är så skönt i solen!

Jag träffade Jennifer, Emma & Linnea vid halv två. Vi satt på lekplatsen & pratade en stund innan vi träffade david, ivar, max, john & en som hette billy. Vi spelade fotboll & så. Sen gick jennifer & billy. Sen kom camilla också.

Vi spelade i typ två timmar eller nåt tills alla var trötta & törstiga sen gick vi hem till David. Vi satt på hans altan & drack saft och åt ballerinakex. Sen var vi kvar där & pratade och hoppade lite på hans studsmatta till typ halv sju.





Riktigt kul har jag haft idag!

Nu ska jag snart äta grillat med potatissallad & sen träffa alla igen. Livet leker! ;)

Kommentarer
Emma säger:

haha fina bilder elin! awesome dag :D<3

2010-04-25 | 11:18:12
Bloggadress: http://emmahjalmarson.blogg.se/
camilla säger:

haha bilderna är klockrena :)<3

2010-04-25 | 17:34:22
Bloggadress: http://millanmilla.blogg.se/
Madde från warberg ;$ säger:

Jag har alltid tyckt om John och Max av någon anledning, haha! :D

2010-04-27 | 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback