April, april ...

Jag har varit riktigt jobbig idag! Mina kära vänner tröttnade lite mig tror jag... Jag har verkligen utnyttjat att man får luras idag, om man säger så.

*****: Elevens val - lapparna är inte uppsatta.
jag: joho, de är i fyrornas hall.
han gick dit & vände när han inte såg dem
jag: APRIL, APRIL!

Jag: Visste ni att ******** har färgat håret blont?!
massa personer: Va!?
Jag: APRIL, APRIL!

Jag: Hallå, Jennifer, akta. Det låg en köttbulle i riset innan.
Jennifer: Va!? Fy, va äckligt! Var är den!?
Jag: APRIL, APRIL!

Linnéa: Nu tänker jag inte gå på något mer du säger, Elin!
ca 20 sek senare...
Jag: Akta så att du inte trampar i det där...
Linnéa: Vart!? och kollar ner på sina fötter... ELIN!

Vi var hos julia på lunchen & hon gick ut snabbt & tog fram sin cykel. När hon kom in igen så...
Jag: Asså julia... Det var inte meningen, jag såg det inte... Jag skulle stoppat henne om jag hunnit men...
Julia: Vadå!?
Jag: Millie (julias hund) fick tag på din kamera men jag vet inte, den kanske inte gick sönder....
Julia: Har hon tatt min kamera!? MILLIE!!!!!
Jag: APRIL, APRIL!
Julia: ELIIIIN!!!


Förrutom dessa så gjorde jag självklart några sämre skämt & några "du har en fläck där..." "Du har något i luvan..." och sånt!


Om skratt förlänger livet kommer jag bli 500 år gammal efter denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback