sen sist då?

 
Nej 2013 blir nog inte känt som bloggandets år för min del, lite synd kanske men sånt är livet. Om man bortser från bildbomben jag nyss lade upp så skrev jag mitt förra inlägg liggande i en solstol vid poolen. Nu, en månad senare, sitter jag på sängen med regnet smattrande mot rutan & undrar hur tiden kan gå så himla fort. Vad har jag gjort den här månaden egentligen? Fast när jag tänker efter så har jag hunnit med en hel del & man skulle kunna rada upp det såhär:
 
Börjat tvåan & tyckt det verkat roligt.
Pluggat, pluggat och pluggat.
Kommit fram till att tvåan kommer bli ett helvete.
Tränat innebandy & spelat flera träningsmatcher.
Haft öroninflammation och därmed lock i örat i en hel vecka.
Jobbat alldeles för många timmar.
Firat Ebbas 17-årsdag med kladdkaka och dagen efter med supertrevlig tjejmiddag.
 
Och sist men inte minst:
Klippt av håret.
Kanske det mest otippade men samtidigt så. jävla. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback