lite mera skärpa

 
Och så äntligen har jag fått det gjort; förvandlat x antal av sommarens jobbtimmar till något jag så länge velat ha. Jag har köpt en systemkamera! 
 
Helt sjukt hur bra bilder det blir utan minsta ansträngning (och då har jag inte haft någon tid alls till att ens försöka lära mig att fota med manuella inställningar). Men har bara haft min lilla sony i ägo i två dagar hittills så det är ingen större brådska.
 
Tid över huvud taget är inte direkt min bästa vän just nu, allt går i ett och jag hinner ändå inte med allt jag tänker att jag "borde". Inte nog med att skoldagarna är långa och läxhögarna växer så tränar jag innebandy alla kvällar utom onsdagar, seriematcherna börjar dra igång, jag jobbar ett-två pass varje vecka och går runt med ångest över att jag aldrig kommer igång med att övningsköra på riktigt.

Egentligen måste jag göra någonting för lugna ned mig innan jag blir galen eller går in i väggen eller nåt haha, tecknet att jag fått magkatarr för tredje gången i år och sovit som en stock hela eftermiddagen är inte jättebra... Men det är så svårt att lugna ned tempot, jag är lite för mycket "allt eller inget". Antingen är jag världens effektivaste eller så ligger jag på soffan och stirrar in i väggen.
 
Förlåt att detta blev värsta djupa inlägget, men jag kände för att skriva av mig lite! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback