it's beginning to look a lot like christmas

 
Igår hade jag en riktigt effektiv dag, ställde klockan på 07.20 även om vi började 12.40 och kände mig riktigt duktig när jag och Ebba checkade av en timme på gymmet på morgonen. Sedan duschade jag, pluggade spanska och chillade innan skolan. Efter det jobbade jag till åtta och cyklade sen till Albin för att kolla fotboll med ett gäng hulliganer, haha nä inte riktigt..
 
Idag efter skolan möttes jag av två stora byttor med deg & väldigt taggade småsyskon. Det blev lussekattsbakning för hela slanten och nu luktar det fortfarande underbart i hela huset. 
 
Imorgon är det dags för första framträdandet med lucia-gänget och shiiiiit vad nervös jag börjar bli! Men det ska ju såklart bli väldigt roligt och jag hörde rykten om att vi skulle få julbord efteråt... Låter ju helt okej! Om ni är sugna på att titta på oss imorgon får ni ta er till Tjolöholms julmarknad utanför kungsbacka.
 
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback