välkommen värme, sol och jeansshorts

 
Detta har varit en riktigt bra dag från morgon till slut, med lite undantag från de sega lektionerna haha. Började dagen med att gå en 20-minutersrunda med Dippie, duscha, fixa mig, äta lite frukost och cykla till skolan vid tio. 
 
När jag sedan hade slutat vid fyra hade jag följe med Julia, Jennifer och Linnéa hem. Träffar dem så himla sällan så vi hade massa att prata om och jag var inte hemma förrän kvart i fem och då var jag hungrig som en gris hahah. Skålen på bilden längst ned och kaffet satt ganska fint om man säger så!
Nu ikväll tog jag och Malin tillvara på dagens sista solstrålar och gick en runda vid havet, en mil ungefär blev det. Så himla härligt ute! Vi gick liksom i t-shirt och klockan var nio, då är det sommar!
 
Imorgon börjar dagen med inställda lektioner - har bara skola 11.10-14.10! På kvällen däremot står det jobb på schemat, menmen money is money och väldigt behövt just nu, haha.
 
Ha en bra fredag! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback