oh what's cooler than being cool?

 
Hej & hejdå kära helg! Helt otroligt vad denna har gått snabbt...
 

Började med att jobba hela fredagskvällen och sov sen som en stock efter 6 timmar skola & 6 timmar jobb på en dag. Igår passade jag på att plugga kemi & skriva saker som ska upp på min hemsida i tekniken innan jag & Malin tog en powerwalk utmed havet.
Igårkväll var det cykelfest som mamma och Janne var med på, därför fick jag och Hanna ha en liten romantisk middag på hennes golv, haha. Sedan träffade jag Malin och Isabelle, vi cyklade till Marcus i Isabelles klass där ett gäng trevliga killar var. Jacuzzibad, dans i soffan och lite till hann vi med. Himla trevlig kväll måste jag säga!
 
Idag har jag lyckats ta det riktigt lugnt & legat i solen och stekt. Inte nog med det så har jag fått checkat av ytterligare några timmars plugg, sprungit en go runda, packat grejerna och åkt till pappa. Haha jag har visst hunnit med en del denna helgen ändå...
 
Inte illa att det bara är tre dagar på denna veckan heller! Och på torsdag drar jag & laget till göteborg för att spendera långhelgen där med cup & sådana roligheter, är så himla taggad!! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback