Insta-wednesday

U-N-D-E-R-B-A-R-T att sluta vid elva idag, jag behövde verkligen det! Och sedan att provet var lite svårare än jag hade trott behöver vi inte nämna.

Isabelle följde med hem till mig när vi hade slutat och vi började med att gå ett varv i slingan med Dippie. Sedan gjorde vi en underbar lunch bestående av mina kända pannkakor ;) och fruktsallad! Efter att vi hade njutit av maten i uterummet la vi oss och solade på altanen. Sedan åkte vi ner till stan och tittade runt lite innan vi gjorde ett försommarmåste - frapino i engelska parken! Jag testade den fruktigare varianten med mango och mynta, lite speciell men väldigt frisk och god.

Nu har jag precis ätit lite lax till kvällsmat (så sjukt gott så jag dör lite) och tänkte bege mig ut i blåsten och springa om en stund. Det är ju nämligen den jobbiga perioden på året - då jag inte har någon tränare som tvingar mig att träna, haha. Lite så att jag längtar till försäsongen! Haha woups kommer nog ångra att jag skrev det där om ett par veckor...

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback