a stain of coffee

 
Åh vad jag var sugen på kaffe när jag kom hem från skolan idag! Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att sätta igång kaffemaskinen & fixa ett riktigt gott glas med kaffe & mjölk, ja jag är en mes som hatar svart kaffe, haha. Sedan tog jag det bara lugnt resten av eftermiddagen och efter kvällsmaten tog jag med min segis till hund ut på 1,5 km innan jag dumpade henne hemma och gick 7 km till i lite högre tempo. Haha stackars Dippie börjar bli gammal och gaggig.
Nu har jag duschat, smörjt in mig och sitter i pyjamas med lite tända ljus och myslistan på spotify, hör ni hur cozy jag har det eller?! Patetiskt cozy, men det behöver man ibland.
 
Morgondagen består av nationella prov i engelska på morgonen och sedan inga lektioner för min del. Längtar redan nu till att åka hem vid elva när tre fjärdedelar av klassen ska plågas till klockan fyra, mohaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback