slutspurten

 
Jajamen visst blev det vinst både för herrlaget & mitt lag igår, grymt! Idag hade jag en ganska långtråkig och onödig dag i skolan, massa långa raster och fick inte gjort något vettigt på lektionerna heller. Hade eget arbete med våra affärsidéer hela eftermiddagen & jag, Theodor och Emil har nästan blivit klara så vi åkte hem en timme tidigare.
Då fixade jag det underbart goda mellanmålet ni skådar på bilderna! Skulle försöka mig på bananpannkakor men det gick rakt åt skogen haha, blev någon sorts röra istället. Inte jättefin på bild kanske men otroligt gott & mättande! Sedan pluggade jag fysik en stund, stack ut och sprang i den iskalla blåsten och åt kvällsmat. Efter en varm och go dusch satte jag & pappa oss för att gå igenom det sista i fysiken som jag inte riktigt hade koll på & nu orkar jag inte lägga mer krut på det. Det får helt enkelt gå som det går! 
 
Så nu tänkte jag kolla måndagens topmodel med mitt äppelte och sen sova så jag är pigg till provet som är 8.20 imorgon. Där rök min enda sovmorgon, tack för den liksom... Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback