ladda-upp-batterierna-helg

 
Denna helgen har jag bara tagit det lugnt, så himla skönt! Efter jobbet i fredags åkte jag hem till isabelle och med henne och malin. Vi låg i hennes säng och letade resor, hihi kan knappt fatta det men vi ska till Kos i sommar!!!!!
Igår cyklade jag och malin ut till en second hand-affär på industriområdet & kom båda hem med riktigt vackra bootcut-jeans a la 90-tal typ, hahah. Dock förlorade de benen & en förvandling till supersnygga shorts är i full gång!
På kvällen hade jag & Isabelle en riktig myskväll med amerikanska pannkakor, muffins, godis och melodifestivalen. Har inte varit så insatt men tyckte det var kul att robin vann eftersom han blev så glad över det haha!
Idag kom jag upp riktigt tidigt och satt och pluggade matte i två timmar innan lunch. Sedan var det bara att tagga upp för match mot Halmstad, som redan var klara serievinnare i division 2 & vunnit alla sina matcher. Men jäklar vad vi kämpade & visst lönade det sig! 3-3 blev det & jag tror aldrig jag sett oss spela ett sånt bra spel som vi fick igång ibland, mot så duktiga motståndare!
 
Så det var ett riktigt fint avslut på en bra helg & nu ska jag köra på stenhårt och klara matteprovet på tisdag, så väntar studiedag på onsdag, underbart!

Kommentarer
B R O W N S U G A R säger:

Härligt =)

2013-03-11 | 14:23:16
Bloggadress: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback