från helg till helg

 
Fredagsfika med mamma innan jobbet, lördag med städning & vinst i division 2-matchen = 4:e plats i serien! Sedan myslördagskväll med mina favs. Söndagen bestod av matfix, släktkalas och 1 mils powerwalk i solnedgången. 
Igår hade jag en lektion, slutade 9.20, stack ut och sprang, gjorde våffellunch med Hanna dagen till ära, pluggade lite, åkte till stan med Malin, gjorde ännu mer våfflor med henne & avslutade dagen med en suuuur förlust i herrarnas kvartsfinal, tror ingen har missat det men nu är det slut för i år för warberg :(
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är Hannas 19-årsdag! Sa för ett tag sen att det inte känns som att hon varit såhär gammal nånsin innan, sedan kom jag på att det faktiskt var en ganska efterbliven tanke, hahaha. Grattis igen älskade du!♥
 
Just nu leker livet; blev nöjd med svenskatalet, chockad över resultatet på matteprovet & imorgon är min sista dag i skolan innan 11 dagar ledighet väntar - och de första fem av dem i skidbacken med massa goa människor! Weeeho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback