blue monday


 
Åh vad skönt att ha kemiprovet avklarat!! Pepparpeppar men det kändes faktiskt riktigt bra även om det är några småsaker jag vet att jag har fel på. Sedan slutade jag vid ett och då passade jag på att gå ut och powerwalka en timme i den härliga vårsolen. Det var väldigt skönt ute & jag fick massa vårkänslor! Sedan gjorde jag en god smoothie och pluggade matte en stund innan jag cyklade ned till stan och jag fick med mig ett par converse hem. Gick från att vara inne på höga, ljusgråa till att komma hem med ett par vinröda, låga. Men har inte helt bestämt om jag ska behålla dem eller inte.
 
Nu ska jag strax avsluta mitt lilla skypesamtal med mallan & bellan och göra mig redo för träning. Hoppas på en jobbig men rolig, wohooo. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback