ångest i dess bästa form; beslutsångesten

 
Kolla vad fina de är! Ligger där helt oskyldiga & ropar på mina fötter...
 

Åh vad det är svårt att välja skor! 
Förra året slet jag mina svarta converse tills de var både gröna & trasiga. Sedan dess har det funnits ett tomrum i min oexisterande skosamling. Jag äger verkligen inga skor! And then these beauties came around... Ebba har ett par likadana & säger att de är lite svåra att ha till allt, vilket jag kan förstå. Därför är jag lite tveksam, men jäävlar vad snygga de är! 
Dock vill jag ju ha ett par ljusa skor också... Men det känns som att alla har vita converse så det är inte lika lockande. Kanske köper jag några enkla, vita tygskor lite längre fram & behåller dessa vinröda. Om någon har några kloka tips är det fritt fram!

Kommentarer
Nike säger:

SNYGGA!!!!!!!!!!

2013-03-05 | 22:39:07
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se
Siri säger:

BEHÅLL DEM, hehe!!!!

2013-03-06 | 08:22:38
Bloggadress: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback