pale but cozy

 
Den här gosiga tröjan hittade jag på gekås för 169 kronor. Tänk så himla glad man blir när man gör ett sånt fynd! Skitgo är den och nu när jag är brunett så tycker jag inte att det gör så mycket att man blir lite blek, haha. Armbandet köpte jag på en liten grekisk ö i somras!
 
Jajamen, visst blev det en vinst igår! Vi fick igång ett riktigt bra spel emellanåt, men det som gjorde att matchen avslutades med 4-3 till oss var att vi verkligen kämpade som ett lag, allihopa. Åh vad jag älskar sådanna matcher, då ens slit faktiskt avgör.
Denna tisdagen har gått himla långsamt. En massa lektioner (bland annat matte x2 för att vi inte hade det igår) gjorde att 8-16 kändes ännu längre än vanligt. Nu är jag sjukt trött haha. Skulle vilja krypa ner under täcket och stanna här tills imorgon, men istället blir det plugg och sedan träning 20.15-21.45, kill me pleaaase. Men morgondagen kommer nog bli chill, har bara spanska och sedan Teknik College Kick-off. Vet inte riktigt vad det innebär men det är antagligen roligare än lektioner! Framåt eftermiddagen ska jag och min hårman a.k.a trasslet ner till frisören & antagligen bli lite bättre kompisar, mohaha.

Kommentarer
Paulina säger:

Imorgon när ni har tekniksaken så kommer vi i min klass komma in i aulan där alla ni sitter med typ en "godispåse" haha lite pinsamt :)

Svar: Haha jaa det var lite roligt! :D men ni såg riktigt proffsiga ut tycker jag! :)
Elin Johansson

2013-01-22 | 20:19:01
B R O W N S U G A R säger:

Vad fin tröja! Kul att du är med & tävlar :}

Svar: Åh tack! Hihi ja nu hoppas jag på vinst, älskade nagellacket! (:
Elin Johansson

2013-01-23 | 21:54:52
Bloggadress: http://www.brownsugar.blogg.se
Nike säger:

ELIN VA FIN DESIGN DU GJORT! :) wunderbart

Svar: hihi ååå tack!!
Elin Johansson

2013-01-29 | 22:00:57
Bloggadress: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback