new times two

 
Igår efter skolan följde Isabelle med mig till frisören där ungefär 7 centimeter flög av. Riktigt nöjd är jag! Inte nog med att jag tyckte mitt hår var lite för långt innan, så är ju känslan av genomklippt hår det bästa som finns. Inga kluvna hårtoppar här inte! Den knallrosa skapelsen köpte jag på h&m, för bara 99 kronor! Otroligt fint kap.
 
Idag har jag genomlidit världens längsta dag typ, även om jag började klockan tio så ville lektionerna aldrig ta slut & klockan vägrade bli fyra. Nu har jag på lite Veronica Maggio (tröttnar aldrig på hennes album haha) och tänkte titta igenom lite bloggar innan träningen. Hoppas på en rolig träning med mycket spel, har match imorgonkväll & börjar bli riktigt taggad! 
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback