Kort sammanfattning av min helg!

I fredags startade helgen på bästa möjliga sätt; jag och laget kämpade oss till en seger med 5-4 mot serieledarna i division 3! Ojoj vad det kändes bra och det var riktigt roligt att spela. Att plockade på mig 3 poäng (ett mål & två assist) var ju inte heller helt fel hihi.
Efter detta följde jag, Isabelle och Malin hem till Camilla där vi gjorde underbart god chokladfondue.
Igår stod jobb på schemat och efter det sov jag och tog en lång dusch. Kvällen blev inte helt som planerat men oj vad bra den blev ändå.
Nu ska jag en gång för alla ta tag i plugget. Har gjort lite proteinglass (haha hoppas det är gott!) som förhoppningsvis har frusit till i eftermiddag för att underlätta lite...

Dessa bilderna är de jag har från helgen. Lite random jag vet. (Och ja, skottet på armen gjorde oooont)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback