när man har en hel drös energi

 
 
Wonderful monday säger jag bara! Hoho den var ni inte beredda på...

Slutade som sagt 9.30 & cyklade hem och drack ett par koppar kaffe och pratade i telefon med isabelle en stund innan jag städade rummet grundligt, packade grejerna och åkte till mamma. Även där lade jag en timme på att städa varje liten centimeter av mitt rum. Oj vad här är rent & fint nu! Dessutom hann jag plugga en stund & gå en promenad med Hanna innan det blev kväll. Har nog aldrig känt mig så effektiv en ledig dag haha!
 
Nu om en stund ska jag sticka och träna. Blir dock ingen vanlig träning för mig idag då jag har ett riktigt köttsår till skoskav under hälen som gjorde j*vligt ont på matchen igår. Varje gång det blir härligt väder & jag har massa tid till att powerwalka & springa lyckas mina fötter stoppa mig. Usch för det. Men lite cykling på cykeln i hallen & gym får duga som träning idag!
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback