första dagen som 17

 
Ytterligare några tack för alla fina grattis på min födelsedag igår! Jag hade en superbra dag, fast vi åkte tyvärr på en sur förlust med 4-3 mot sandö. Dock blev jag inringd att spela i division två idag så då får det bli nya tag!
 
Min dag avslutades med tårta med familjen hos mamma, malin och isabelle innan vi tre cyklade hit till pappa. Vi bäddade iordning min stora bäddsoffa & myste med candy crush (haha såå beroendeframkallande!) innan vi sov som hästar... Hehe matchen gjorde väl sitt så jag var verkligen skittrött! 
Idag började vi dagen på bästa sätt; frukost med amerikanska pannkakor, smoothie & sånt gott. Nu ska jag äta lite till innan det som sagt är samling för match! Min fot är helt svullen av okänd anledning men det orkar inte bry mig om.
 
På de understa bilderna ser ni lite av det jag fick igår. Är heeeelt kär i klockan, precis en sån som jag velat ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback