är det lov eller?

 
Mitt lov startade på bästa tänkbara vis. Min kära vännina Malin kom hem till mig och vi fixade amerikanska pannkakor och chokladbollar. Lite kaffe till det så är väl ändå livet fullbordat!? Dock sved det väl lite att tillbringa den första lediga kvällen på jobbet, men det blev trevligt det med.
Idag gick jag upp tidigt och började packa. Lite olikt mig att vänta till sista dagen men det blev så denna gången. Sedan åkte jag & Issa och fixade lite ärenden. Godis till resan var ju ett måste liksom, haha!
Efter det åt vi lunch (mina numera kända havregrynspannkakor nådde nya nivåer med kokos i!) och mötte upp Malin för fika på stan. Ja, äter är allt vi gör. Dock hann vi med en tur på gina där jag köpte mitt efterlängtade dödskallearmband och en tröja som jag nog ska lämna tillbaka.
 
Nu är packningen nästan helt klar & klockan står på 06.30. Imorgon beger vi oss av till Kläppen, jag & Bellan. Ojojoj vad jag är taggad! Både datorn, kameran och mobilen följer med så jag ska försöka uppdatera er någon gång. Ha nu ett superbra lov allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback